tisdag 30 juni 2009

Sommarliv


Det blir en dag på stranden! Eh...... Nåja ett par timmar bara men det kan räcka! Egentligen så var jag där med jobbet men jag träffade familjen där!
Jag vet, vilket underbart jobb man har som får åka till stranden på arbetstid (visst man har ansvar för att alla barn inte ska drunkna men ändå!)

Emil älskade att bada (tror jag det så varmt som det är nu så!) Förra året var han fegare och vägrade att bada men nu ville han inget annat!

Julia är 8 och har varit badnymf länge. Börjat bli säkrare på simningen är hon oxå! Några vändor till till stranden så behöver hon inte gå på simskola i höst!



Underbart att ha semester nu! Vi firade med en pizza i Viksjö centrum och nu sitter jag här och slappar med en kall cider! Aaah det är livet det!

3 kommentarer:

Rebecka sa...

Hej! Nu har jag tagit igen det som hänt på bloggen sen sist! Hoppas ni får en skön semester!
Puss och kram
Rebecka

Ricky sa...

Åh härligt att bada, jag badade två ggr igår, mkt skönt och varmt här i nykvarn. :D

Ricky sa...

Ja.
Du har så rätt, mår mkt bättre idag. Men det är inte bara kärleken i detta inlägg utan även mkt annat udda, men jag ska försöka vara så positiv som möjligt, så träffar jag kärleken tillslut.